zondag 13 mei 2018

Lentekriebels

Beter kan ik dit filmpje niet omschrijven ๐Ÿ˜‰. En hoewel ze gecastreerd is, werken de hormonen in haar hersenen nog prima ๐Ÿ˜Š.



Zo schattig, die ienie mini kriebel krul snorhaartjes ๐Ÿ˜.


Hoe ik ook probeer, mijn buikje wordt maar niet bruin ๐Ÿ˜.


Ik vind het heerlijk op mijn zacht kussen in het zonnetje ๐ŸŒž.


Zonnen tussen mijn zootje, bestaat er iets mooiers ๐Ÿ˜„?


Bleh, ik had niet zoveel appelflapjes mogen eten ๐Ÿ˜‹.


Er komen hier vreemde figuren voorbij ๐Ÿ˜€.


Snuf, waarom staan die emmers hier?


Ssstt, ik hoor wat ๐Ÿ˜ฆ!


Daar is het weer ๐Ÿ˜จ!


Hihi, ik ben te snel voor mammie ๐Ÿ˜ƒ.


Oh, wat een mooi lakentje ๐Ÿ˜Š.


Wat? Geen snoepjes meer ๐Ÿ˜ณ?


Altijd met de pootjes ergens op, het typeert haar ๐Ÿ˜ƒ.


Poseren in de zon ๐Ÿ˜Ž.


Kiekeboe! Je had me niet gezien hรจ ๐Ÿ˜„?


Niet zoveel foto's van Chica want ik zie haar niet meer veel ๐Ÿ˜ž. Als ze 6 ร  7 uurtjes wakker is, wil ze alweer onder haar doek zitten. En als ze "wakker" is, slaapt ze veel of schreeuwt ze en is ze humeurig. Het zal de leeftijd wel zijn (18 jaar).




Tot slot wensen wij iedereen nog een fijne moederdag ๐Ÿ˜Š.


Voor mij is het al de 2de zonder haar. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk...
Maar ze is op een betere plaats nu en is niet meer ziek.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten