zondag 27 mei 2018

Warm!

Pardon, niet gehoord van de nieuwe privacywetgeving 😕?


Iek, doe dat eng beest weg 😨.


Niet bang zijn Chica, die rare snuiter doet niks 😏.


Voor het eten, zeg ik altijd een dankgebed 😇.


Zonnebaden en luieren 🌞.




I 💛 zootje 😄.




Piep 😊.


Knabbel 😀.


Nieuw dansje 😁.


Wat zei ik vorige keer ook alweer van "altijd met de voorpootjes ergens op" 😃?


Ik houd de wacht 😑.


Mammie is dol op mijn wangen, mondje, neus, kortom, mijn hele bevallige gezichtje 😍.


😂😄😍


Wie wil me "live" zien spelen 😃?



Tot slot mag ik uiteraard de aankomende adoptieverjaardag van mijn lief manneke niet vergeten. Op 30 mei 2004 adopteerde ik de man van mijn leven 😍. Het liefste, mooiste, zachtste, schattigste en grappigste ventje van heel de wereld. Love you my beautiful baby boy, to the moon and back, always and forever 💖💔.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten