zondag 21 april 2019

Vrolijk Pasen!


Dat wensen wij jullie allemaal 😊!

Ik had mij het paasweekend wel anders voorgesteld... Ik sukkel al meer dan 2 weken met pijn in het onderbeen, maar de oorzaak was niet duidelijk. Vrijdag echo/doppler gehad en dan blijkt er niet 1 maar meerdere bloedklonters te zitten 😞. Het is onduidelijk waarom ze zich zo snel gevormd hebben. Waarom heeft men ze weken geleden niet ontdekt? Omdat mijn been niet gezwollen of rood was oid. 
Nu krijg ik 7 dagen spuiten in de buik en daarna moet ik overschakelen op orale bloedverdunners en dit gedurende 6 maanden. Daarna evaluatie en ondertussen regelmatig lever- en nierfunctie testen en uiteraard de kwaliteit van het bloed.

Komt vast wel weer goed, maar het is erg dat ik mijn dieren niet naar behoren kan verzorgen omdat ik me niet kan bukken, mijn been niet kan strekken/plooien e.d.

Toch hoop ik van het paasweekend en het mooie weer te genieten. Ik kon niet kiezen welke paaskaart ik het mooist vond, dus plaats ik ze maar allemaal 😉.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten