zondag 2 februari 2020

Laatste wintermaand

Maar nog steeds geen sneeuw of vrieskou te bespeuren. Als dat maar geen voorbode is voor de zomer...

Algemene sloopwerken gaande 😁.




En nu ben ik dakloos 😄.


Hm, dat ruikt lekker 😀.


Oh, waarom zit het lekkers altijd helemaal beneden 😄?


Vitamientjes in het zonnetje 🌞.


Om nom 😋.


Nieuwe trend: we pakken gewoon zelf waar we zin in hebben 😂.



Nog nommies 😋.


Van al dat knabbelen word ik moe 😴.


Mijn moppie drinkt nog altijd op haar schattige manier: met de voetjes op haar bakje 😍.


Nog vitamientjes eten 😁.


De enige plek om wat zon te vangen in dit seizoen 😏.



Maar met het zachte weer mag ik ook weer even buiten spelen, joepie 😃!



Kieskeurige eter, maar alles wat niet eetbaar is, dààr zetten we onze tandjes in 😳😕.


Mooi poseren 😍.


Ik smelt van zoveel schattigheid 😍!



Als ze maalgeluidjes maakt, lijkt ze net een motortje dat stilvalt 😄.



Dagelijks ritueel, ze amuseert zich rot en ik vind het fijn om te zien dat ze weer vrolijker wordt 😀.



Tot slot nog wat natuurfoto's. Ik geniet met volle teugen 😊.

Kraai en buizerd.







Toen de rijm op een spinnenweb en takjes hing.




Merel pop.



Merel man.





Heggenmus.



Koolmees.



Kauw.


Houtduif.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten