zondag 19 juli 2020

Gematigde zomer, we love it!

Ik heb weer nieuw speelgoed gekregen ๐Ÿ˜ƒ. Gewoon omdat ik lief en mooi en zacht en flink enz. ben ๐Ÿ˜.


Ik heb last van tunnelzicht ๐Ÿ˜‰.



Dit vind ik van die stomme tunnel ๐Ÿ˜›.


Het houtblokje staat er al maanden en plots is het interessant ๐Ÿ˜Š.


Een konijn kan nooit genoeg tipi tentjes hebben ๐Ÿ˜„.




Paswoord aub ๐Ÿ˜.


Hop ๐Ÿ˜Š! 
Mammie zegt dat ik teveel mors trouwens. Ze heeft veel werk om die matten telkens weer te stofzuigen, oeps...


Deze foto's komen uit een filmpje dat hieronder staat. Wat ben ik atletisch hรจ ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ’ช?




Hallo? Iemand thuis? ๐Ÿ˜€


Kijk dat snoetje ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜! Zo onschuldig (ahum ๐Ÿ˜).


Ik lig graag te luieren tussen mijn zootje. Na hard werken moet je immers op de plaats rusten ๐Ÿ˜‰.


Kijk hoe lang ik ben, ik pas bijna niet op de foto ๐Ÿ˜„.




Hier het betreffende filmpje waar ik het hierboven over had. Ein-de-lijk een binky uit stand kunnen vastleggen ๐Ÿ˜ƒ! Natuurlijk nog mooier in vertraging ๐Ÿ˜‰.


Indy maakt me duizelig met haar gekke 5 minuten ๐Ÿ˜‚.


Zoals gewoonlijk sluit ik af met wat linkjes omdat de blog anders te lang wordt. 

Eerst wat algemene natuurfoto's: https://photos.app.goo.gl/AYUAXsJT64qWNpeE7

En als laatste mijn bezoek aan de Japanse Tuin in Hasselt: 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten