woensdag 26 augustus 2009

Verwenpakket en lieve foto's

Een tijd geleden had ik meegedaan met een wedstrijd uit Hart voor Dieren. Je kon een verwenpakket van Versele-Laga winnen voor konijnen. Uiteraard laat ik zo een kans niet liggen, je weet maar nooit. Het was echter al lang uit mijn gedachten tot gisteren de bel ging en een man met een grote doos aan de deur stond. Ik was één van de winnaars! Een heel fijne verrassing!

Nu kan ik niet met alle spulletjes iets doen dus sommige dingen schenk ik aan opvangen en goede doelen. Maar natuurlijk niet alles, mijn konijntjes verdienen het ook om verwend te worden! :)

Zie hier het verwenpakket. Ben alleen niet zo dol op die shampoo en vitaminen op basis van L-carnithine maar de rest vind ik goed. De konijntjes klagen alleszins niet. ;-)



En dan die lieve foto's waar ik het over had. Net voordat Snowy ziek werd, waren mijn konijnen erg aanhankelijk en leken ze te 'vechten' voor mijn aandacht. Ik ben dan ook heel blij met deze foto's hoewel ze me nu een dubbel gevoel geven. Maar ik wil absoluut deze situatie terug hebben en daar ga ik alles voor doen. Mijn lieve Snowy moet weer kerngezond worden zodat ik mijn mooi koppeltje terug aan mijn voeten kan hebben.

Duimen jullie mee voor zijn genezing? (Voor de mensen die het nog niet weten: je kunt Snowy's evolutie van de ziekte op mijn website volgen).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten