zondag 2 april 2017

Flinke dip

Het zijn drukke, vermoeiende tijden geweest en de voorbije week werd zo mogelijk nog drukker. Het was dus slechts een kwestie van tijd voor mijn lichaam de handrem zou optrekken. En dat is dan ook gebeurd. Vandaar de weinige foto's, heb momenteel erg weinig energie, maar dat zullen jullie wel begrijpen.

Indy daarentegen bruist van de energie! Gisteren heeft ze 's morgens in de schemering al flink gerend en binkies gemaakt 😃. Om daarna over mijn bed te crossen en mijn lakens weer te voorzien van extra luchtgaten 😕.
Maar ik vergeef haar alles want ze is zooo lief de laatste tijd, ik word bedolven onder likjes en plofjes 😍. 

Moet dat zo dichtbij mammie 😯?


Breedsmoelkikker 😁.


Genieten van het zonnetje 😌.


😍💗😘



Ook Chica is moe 😄.


En geniet van de zon 😊.



Mijn lieve vriendinnen hebben me weer erg verwend. Dank je wel Brigitte en Monique 😇.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten