zondag 25 juni 2017

Eindelijk gedaan met puffen

Tjonge, het was echt geen aangenaam weer voor diertjes πŸ˜“. Daarom deze tips van Indy en Chica πŸ˜‰:

* Drink voldoende vers water
* Neem op tijd je rust
* En zoek verkoeling


Een verkwikkend badje kan ook deugd doen 😊. Dit geldt uiteraard niet voor konijntjes!


Wat hoor ik daar 😢?


Indy zoekt op allerlei manieren verkoeling πŸ‘.



Geloof me, Indy die vrijwillig in haar kooi gaat liggen, is niet bepaald normaal πŸ˜‘.


Waarschijnlijk dacht ze in haar "hol" koelte te krijgen.


Veel activiteit viel er niet te bespeuren bij haar, logisch ook. Alleen 's morgens zat er pit in πŸ˜ƒ.


"Ik neem mijn ontbijt wel zelf!"
Madam dook gewoon in de kast πŸ˜€.


Rond 6u 's morgens liet ik haar buiten omdat het dan nog relatief fris was.


"Help, ik zit vast". Nee hoor, maar zo lijkt het wel πŸ˜‹.


"Kijk hoe groot ik ben!" *Bunzilla* 😁.


Prinsesje πŸ‘ΈπŸ˜˜.


Mijn lieve mooie meid πŸ˜πŸ’.


Ik imiteer een halve walrus πŸ˜„.


Euh Indy, een dame propt haar mondje niet zo vol... 😏😜.


Iedereen weet vast hoe gek ik ben op konijnenkontjes. En Indy heeft een zeer fraai exemplaar 😊.


Hoewel het bij veel konijnen een grote 'no no' is, vindt Indy het helemaal niet erg dat ik haar staartje aanraak πŸ’—.


πŸ˜ƒ



Ze is te snel voor mensenogen, daarom even haar atletische lichaam in slow motion 😎.



Een tijdje geleden was ik jarig en ik heb mezelf getrakteerd op nieuwe konijnenbeeldjes 😊.
Ik kan bijna zelf een winkel beginnen πŸ˜‹.


Van een vriendin kreeg ik dit prachtig tafellakentje cadeau! *Verwend en dankbaar* πŸ’š.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten