zondag 20 augustus 2017

Herfst in de zomer

Wel, met dit weer is het droge voorjaar alleszins weggespoeld. We zullen het maar positief blijven bekijken ๐Ÿ˜‰.
Als het echt regent dat het giet, houd ik Indy wel binnen. Ze kan buiten niet nat worden onder het dak, maar ze gaat toch schuilen onder een stoel en beweegt niet meer. Dan kan ze beter binnen wat plezier maken ๐Ÿ˜ƒ.



Als het zonnetje schijnt, zoekt ze meteen de warmte op ๐ŸŒž.


En 's avonds blijft ze haar traditie voortzetten, eten aan de bron ๐Ÿ˜€.


Zoals jullie kunnen zien, is ze heftig in de rui. Natuurlijk help ik haar door te plukken, maar ze is dan even heel boos op mij ๐Ÿ˜Ÿ.



Gelukkig is ze een schat van een konijntje, heel vergevingsgezind en iets later zijn we alweer opnieuw vriendjes en krijg ik weer likjes ๐Ÿ’•.


Leuk hรจ, zo een hangmand ๐Ÿ˜„.


Mammie, je bent zo klein ๐Ÿ˜ƒ.


Arbeidsinspectie ๐Ÿ˜.


Wat denken jullie, sta ik met een das ๐Ÿ˜„?


Ik wil ook fotograferen ๐Ÿ“ท.


Zucht, daar is ze weer, net als ik op de wc zit ๐Ÿ˜•.


Pom pom ๐Ÿ’›.


Altijd met haar voetjes ergens op ๐Ÿ˜Š.


Snuf, is dit eetbaar?


Nee? Weg ermee dan.


Knaag knaag.


Kijk wat mammie met mij gedaan heeft, mijn coiffure verpest ๐Ÿ˜’.


Jeuk ๐Ÿ˜–.


Piep.


Jongen, ga met je dikke poot van die waterslang af ๐Ÿ˜‘.


Zoek het echt konijntje ๐Ÿ˜‰.


Aan haar hoofdje te zien, heeft Indy de spinnen weer gepest ๐Ÿ˜œ.


Wat, is het morgen alweer maandag ๐Ÿ˜ณ?


Tante Monique heeft haar weer verwend hoor. Het is duidelijk waar haar voorkeur naar toe ging ๐Ÿ˜ƒ.
Dank je wel ๐Ÿ˜‡.


Waar blijft mijn propere lade ๐Ÿ˜?


Ja, wat kan ik voor je doen ๐Ÿ˜?


Even een persoonlijk bericht om af te ronden. A.s. dinsdag zal het namelijk al een half jaar geleden zijn dat ik plots afscheid moest nemen van mijn moeder. Wat gaat de tijd snel, voor mij lijkt het alsof het gisteren was ๐Ÿ˜ž. Toch weet ik diep van binnen dat het goed is dat ze niet meer hoeft te lijden. Maar dat maakt het gemis niet minder ๐Ÿ˜ข.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten