zondag 27 oktober 2019

Verjaardag en Halloween


Dinsdag 15 oktober was mijn lieve Indy jarig en dat hebben we natuurlijk uitgebreid gevierd 🎈. Weliswaar zonder al teveel snoep want het gaat juist goed met haar gewicht 😉.



Ze kreeg wel een nieuwe poef om in te schuilen of op te liggen 😃.



Vers gras is ook lekker en nog gezond ook 😏.


Buiten spelen kan helaas niet meer zo vaak en lang.


Ik sprokkel hout voor de kachel 😜.



Zucht, mammie is al in de Halloween sfeer hoor 🎃.





Allerlei knaagspeelgoed om haar binnen bezig te houden 😀.


Helaas is er vorige maandag iets gebeurd. Ze was buiten en schrok ineens van een geluid bij de buren. Daarop spurtte ze met volle vaart naar binnen, ik heb haar nog nooit zo snel zien lopen 😧. Namiddag merkte ik dat ze haar linkeroogje half dichtkneep. Het traande echter niet. Ik besloot het even aan te kijken, maar de volgende dag was het nog steeds zo.

Dus dan maar oogzalf halen, maar dat is niet erg vriendelijk in gebruik en al zeker niet bij een konijntje dat niet soepel meewerkt 😕. Woensdag dan maar terug om ooggel te halen en dat werkt beter! Na 5 dagen ziet het oogje er beter uit, maar nog niet optimaal. Morgen maar even terugbellen hoe lang ik mag doorgaan. Wat je ziet is trouwens geen traanvocht, maar resten van de ooggel.



Mocht je het nog niet gemerkt hebben, we zijn vannacht weer naar de wintertijd overgeschakeld. Een uurtje langer geslapen. Of in Indy's geval: een uur later eten krijgen en ze was niet blij 😉.


Voor het overige nog wat natuurfoto's.

De maan in de wolken, heerlijk gratis Halloween effect 😄.


Indrukwekkende wolken.





Ik hoorde hem al lang zingen, maar eindelijk zag ik hem 😊!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten