zondag 18 oktober 2020

Verjaardagen Indy en Fluffy

Op 15 oktober zou ik de 6de adoptieverjaardag van mijn lief fluwelen meisje gevierd hebben. Helaas besliste het lot daar anders over. Het gemis en de pijn blijft 😢. De band die wij hadden was zo uniek en bijzonder...

Ik had er dolgraag nog 6 jaar bij gedaan! We zouden weer fijn je adoptieverjaardag vieren met cadeautjes en lekkers. Je was altijd even enthousiast als je iets nieuw kreeg en ik mis je vrolijk snoetje heel hard 😔. Je was een droom die uitkwam; een ongelooflijk mooi, fluweelzacht, braaf, lief en slim meisje 🥰. Ik had nooit durven dromen dat je zo aanhankelijk zou worden, want je was zo schuw in het begin. Maar op dag 2 kreeg ik al likjes ❤️! 

Hopelijk ben je boven goed aan het vieren met Fluffy, Snowy, Chica en de hamsters... Ik mis je hier beneden heel erg, mijn lieve honnepon 💔. Love you forever, to the moon and back 💖.

En op 18 oktober zou mijn lieve Fluffy jarig zijn. Wat zou ze ervan vinden dat er nu een Fluffy met flapoortjes rondhuppelt hier? Het is al de 9de verjaardag zonder haar 💔.

Wat was je een gemakkelijk en bijzonder konijntje, lief poffertje 💞. Je hebt me zoveel geleerd en je zit voor altijd in mijn hart. Love you forever, my beautiful baby girl 💝.

Verder loop ik erg achter met foto's bewerken. Ik ben nog altijd bezig om de mooiste foto's uit te sorteren om een filmpje van Indy te maken. Maar het is veel werk en moeilijk kiezen uit duizenden foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten