maandag 6 juni 2022

Heerlijk weertje

Ondanks dat Sunny heel graag buiten speelt, is hij binnen ook zo graag dichtbij mij en dan kan ik het niet laten om ontelbare foto's van mijn schattig manneke te maken 😍.




Je kunt werkelijk alles met hem doen 💘.


Hij claimt mijn kniekussen dat ik gebruik om de kooi schoon te maken 😉.


Voetjes 😍



Gek beest gaat gewoon in de hooizak liggen 😁.


Zo mooi hoe het licht door zijn oortjes schijnt 💗.






Zo een zwaar leven... 😍😄



Voetjes 😍!



Mandje is gekrompen 😄.




Omdat hij aan de metalen poten van het vorige tafeltje likte, en er soms chroom afbladderde, schafte ik een nieuw tafeltje aan (het bekende Lack tafeltje van Ikea).
Hij bijt nooit aan meubels, maar hier kan hij niet vanaf blijven 😳!


Schaamteloos 😳😮🙈😄.


Zo gevaarlijk ben je nu ook weer niet Sunny, dat je een muilkorf denkt nodig te hebben 😁.


Ook buiten zit hij graag naast mij (maar daar heb ik alleen maar stoelen en geen bankje).


Een huisman zijn taak is nooit gedaan 😂.



Hoi, jullie ook weer hier 😊?


Altijd maar hooi en groenten en brokjes... Ik wil ook wel eens een boterhammetje met choco 😄!



Tunnelvisie 😵


Ontbijten in de zon 😊.


Mlem, lekker zo een barkrukje 🙈


Het gras kriebelt aan mijn neusje 😏.


Dank u heer voor deze spijzen 🙏.



Vroeg op en al boodschapjes gedaan 😊.


Sunny is een leesclubje begonnen 😉.

In mijn vorige blog ben ik helemaal mijn klein lief duifje met een kuifje vergeten te vermelden, foei! Op 9 mei was het alweer 2 jaar geleden dat ik afscheid moest nemen van mijn lieve Chica. Ik mis je nog steeds poppeke 💖.


En op 30 mei zou mijn lief wattebolleke jarig geweest zijn. Oh Snowy, kleine jongen, alweer de 7de verjaardag zonder jou. Hoe is het mogelijk dat de tijd zo snel gaat? En toch denk ik nog elke dag aan jou en je kleine perfecte lichaam, je baby blauwe oogjes en je lieve likjes. Ik hoop dat je het gezellig had met Fluffy, Indy, Chica en de hamstertjes... To the moon and back...💖

Geen tijd gehad om filmpjes te maken, hopelijk lukt het tegen volgende keer.

Ik heb helaas ook nog geen tijd gehad om alle foto's van Pakawi park te bewerken, maar ik ben er wel mee bezig. Ondertussen ben ik ook naar Planckendael geweest en ook daar was een roofvogelshow. Die foto's staan alvast in een album hier beneden, maar voor de rest is het weer even wachten 😉.

Geniet ondertussen van mijn andere uitstapjes 😊.

Wilderpark: https://photos.app.goo.gl/N4CrnCwxYqRbDKxFA

Stichting Boerderij Daalhoeve: https://photos.app.goo.gl/tu3fZe3ugFP6tPud6

Roofvogelshow Planckendael: https://photos.app.goo.gl/fjoAa3cF4arEvFtF7

Natuurfoto's: https://photos.app.goo.gl/p9We7RShyQVWUo7v5


Geen opmerkingen:

Een reactie posten