zondag 17 juli 2022

Sunny op vakantie :)

Ik ben op vakantie vertrokken, ook dit jaar met de camper 😊.

Die moet ik natuurlijk wel eerst grondig inspecteren voor vertrek 😉.


Knipperlichten controleren 😁.


Bandenspanning controleren 😁.


Bumpercheck 😁.


En toen wilde ik ook nog onder de motorkap kijken, maar ik heb mijn kracht onderschat 😄.


Away we go 😃.



Onderweg wel even pauzeren om de benen te strekken.



Aangekomen bij mijn vakantiehuisje. En dat moet ik natuurlijk ook helemaal verkennen 😊.









Lekker veel ruimte en zacht, top 👍.








Maar zelfs op vakantie heb je keuzestress. Wat zal ik eten als ontbijt 😂😋?


Sowieso eet ik natuurlijk ijsjes met het warme weer 🍧.



Een dagje naar het strand, het was er al best druk.




Voordeel van vakantie: je ontmoet kleurrijke personen 😊.


Kennismaken met de andere badgasten 😎🦆.


Vandaag ga ik surfen 🏄🏻‍♂️.


Ik was best goed, al zeg ik het zelf 😏.


Badslippertjes zijn goed om geen zand tussen je teentjes te krijgen. En ze zijn nog eetbaar ook 😁.


Waar heb je die mooie konijnenslofjes gekocht? Ik zoek nog een souvenirtje voor mammie 😊.


Ik heb een ander souvenirtje gevonden voor mammie (en ik heb er zelf ook wat aan 😄).


Vergeet uiteraard niet uitgebreid te rusten op vakantie 😌!


En je lichaam goed te verzorgen nadat je in het water bent geweest 😊😍.






Volgende keer: deel 2 van mijn avonturen 😃.

Als afsluiter alvast het fotoalbum van Zooparc Overloon: 

Ik moet nog aan de foto's van de Beekse Bergen beginnen en ondertussen ben ik ook naar Zoo Veldhoven geweest. Naast mijn wandelingen hier in de buurt 😉. Hopelijk lukt het me tegen de volgende blog binnen twee weken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten