woensdag 26 oktober 2022

Verjaardagen enz.

Laat ik maar beginnen met International Rabbit Day op 24/09/22. Glad vergeten deze creatie te posten, daarom krijgen jullie hem met een maand vertraging ๐Ÿ˜‰.


Oktober is blijkbaar adoptiemaand. 
Op 15 oktober 2014 adopteerde ik het mooiste fluwelen meisje ooit. Natuurlijk mag deze dag niet onopgemerkt voorbij gaan. 
Dit jaar zouden we jouw 8ste adoptieverjaardag vieren. 
Ik vind het nog altijd zo oneerlijk dat het ons niet gegund was ๐Ÿ˜”. Ik mis je fluwelen vachtje en zachte likjes ๐Ÿ’”. Ik hoop dat je nog over ons waakt en dat je daarboven al het lekkers krijgt wat je mooie hartje begeert. Vier het maar fijn in het gezelschap van Fluffy, Snowy, Chica en de hamsters. 
๐Ÿ’–u 4ever Bambi...


Op 17 oktober was het de beurt aan Sunny. Het is al 2 jaar geleden dat het liefste mannetje van heel de wereld bij me kwam wonen ๐Ÿฅณ! We hadden meteen een klik en die band is alleen maar hechter geworden ๐Ÿ’ž. Gefeliciteerd mijn lief zonnebeertje en hopelijk doe je er nog minstens 10 jaar bij ๐Ÿงก (hij is in werkelijkheid bijna 3 jaar). Geniet van je bosbessentaartje en de extra knuffels. Love you so much my sweet potato, little Sunny Snugglebunny ๐Ÿ˜๐Ÿฅฐ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’.





Kunnen we Peter Rabbit nog een keertje kijken ๐Ÿ˜Š?


Moe gefeest ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜ด. (ja hij is alweer in de rui...)


Asjemenou, ik woon plots in een bos. Met een cactus ๐Ÿ˜„.


Helpen als de kooi wordt gepoetst ๐Ÿ˜‰.


En hoe moet ik nu mijn bed opmaken, Sunny ๐Ÿ˜?


Dat bedoelde ik niet met vingerhapjes! (zie filmpje verderop ๐Ÿ˜)


Op weg naar Halloween ๐ŸŽƒ๐Ÿ‘ป!


Ik voorspel dat Halloween eraan komt ๐Ÿ˜Ž.


Ik wist het! Mijn klein rood duiveltje ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ˆ.


Sunny heeft enkele keren wat last van zijn buikje gehad. Zijn dekharen wisselen nu en die zijn wat stugger dan zijn wollige ondervacht. Op sommige dagen kwam hij niet voor zijn 2de ontbijt of wilde hij om 9u zijn kruiden niet eten. Enkele uren later - en met wat buikmassage - was het weer opgelost. Ik heb zijn brokjes weer wat geminderd. Voor zijn gewicht heeft het alleszins geen effect, hij weegt nog steeds om en bij de 2 kg.

Een dag later vierden we de adoptieverjaardag van Fluffy ๐Ÿ’œ. Je zou 21 worden maar bent er inmiddels al 10 jaar niet meer. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan jou denk. Ik herinner me onze eerste momenten nog alsof het gisteren was. Toen ik met een bang konijntje in de auto naar huis reed. Je durfde een week niet uit je kooi komen. Daarna merkte je dat je hier alles mocht en je werd een boefje. Dankzij jou heb ik mijn behangpapier opgegeven ๐Ÿ˜. Maar ook zo ontzettend aanhankelijk en lief ❤️. Ik vond en vind je nog altijd zo speciaal. Ik herken heel veel van jou in Sunny, ook het feit dat je enkel mijn kleren en sloffen likjes wilde geven, nooit mijn huid.
Ik hoop dat je het daarboven lekker aan het vieren bent met z'n allen. Happy B-day, mijn poffertje, love you and miss you forever ๐Ÿ’–.

Dit is NIET wat ik bedoelde met vingerhapjes ๐Ÿ˜’๐Ÿ˜๐Ÿ˜†.

Afsluiten doe ik weer met foto's van uitstapjes en natuurfoto's. Dit keer zit er ook een workshop fotografie bij!

De grotten van Han (Wildpark): https://photos.app.goo.gl/qZxPdg3Pfu2KSzCPA

Wandeling Zutendaal: https://photos.app.goo.gl/ctUmhp5Hu43nowwz5

Natuurfoto's: https://photos.app.goo.gl/XiAbwqbEeXpGowXa9

Workshop fotografie Natuurhulpcentrum: https://photos.app.goo.gl/uuLGbv9o2mcAJ4MG8

En nu is het gedaan met uitstapjes en workshops enz. Alleen nog wat wandelingen. Aan het sparen voor een nieuwe camera ๐Ÿ˜‰.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten