woensdag 23 november 2022

Donker weer

Door het donkere en vooral koude weer kan Sunny niet meer naar buiten en binnen foto's maken, is niet altijd gemakkelijk met een beweeglijk konijn.

Daarbij is mijn oogspierontsteking weer begonnen 😞. Ik baal er héél hard van want het is een half jaar goed gegaan. Maar zodra het koude, natte en donkere weer begon, begonnen ook mijn klachten weer. Pijn bij oogbewegingen, helse hoofdpijn, uitstralingspijn in het gezicht...

Jullie begrijpen vast wel dat fotograferen en beeldschermwerk onder deze omstandigheden een uitdaging is. Jammer want het werkt therapeutisch voor mij.

Ik ben ondertussen gestart met de 6 weken durende behandeling en hoop dat het zal aanslaan. Fingers crossed 🀞🏻.

Genoeg over mij, nu naar mijn vrolijk ventje die altijd leven in huis brengt 😊.

Ik ben er niet πŸ™ˆ.


Herfst...



Snuf


Heeft de postbode snoepjes bij voor mij 😁? (foto komt uit een filmpje, vandaar de mindere kwaliteit).


Mammie, ik wil op schoot 😍!


Mooie kalenders, maar wat staat op de achterkant 😊?


Januari en oktober zijn mijn favoriete maanden πŸ˜‰.



Het idee voor dit filmpje werd geΓ―nspireerd door https://www.instagram.com/bunny___bunny___/
Alles klopt, behalve het "nerveus" gedeelte, we hadden vanaf de eerste seconde een klik 😍.
Maar ik vond het idee gewoon erg grappig πŸ˜„πŸ˜‰.

Gisteren heeft mammie het huis gepoetst. Aan mij de taak om te zorgen dat ze mag herbeginnen, anders zou ze zich toch maar vervelen 😁.

Ik hou zoooooooooo veel van mijn mammie (en dat is helemaal wederzijds) πŸ’“πŸ’—πŸ’˜πŸ’žπŸ’.

Tot slot nog wat foto's van een wandeling en 'tuin'foto's. Ik ben zoooo blij dat de grote bonte specht een dagelijkse bezoeker is geworden. Heb er jaren op gehoopt en nu is hij er eindelijk πŸ–€πŸ€❤️.

Wilderbeekbos: https://photos.app.goo.gl/gZWEY64DJu5TGQkeA

Tuinfoto's: https://photos.app.goo.gl/oBvVqxh4GNV2FeCw6

Filmpje van de grote bonte specht (mannetje). Hij was zowaar geΓ―ntimideerd door huismussen 😊.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten