zondag 16 september 2018

Bijna herfst

En toch gaan we nog enkele mooie nazomerdagen krijgen. We zullen er maar ten volle van genieten 😊. 

Indy gaat alvast luierend van start 😌. Haar pootje is helemaal genezen 😃.




Waarom krijg ik een nep boomstronk 😕?


Van de week sprong ze ineens over de tegels onder mijn bureau. Wellicht wilde ze dichter bij me zijn, dus maar vlug een mandje neergezet 😀.


Voordeel van extra knabbelgaten: meer zon in huis 😄.



Lieve lepeloortjes wassen 😋.


Graven in een vers tapijt 😁.


Beetje suffen in het zonnetje, wat is ze toch mooi 😍! Maar wat zal ik blij zijn als de rui voorbij is!


Een echte boomstam smaakt veel beter dan een nep 😃.


En een verse wilgentunnel ook, jammie 😋.


De houtjes van de wigwam zijn ook nog altijd lekker 😁.


Zien jullie mij? Mammie vindt dat ik op een hertje lijk 😊.


Ik heb mijn eigen sfeerhaardje, gezellig 🔥😏.


Op zaterdag 22 september is het "International Rabbit Day", ik poseer alvast bij de wereldbol 🌍🐰.


Chica kwam me van de week een bezoekje brengen, maar ze was niet erg aardig 😒.


Jongens toch, wat een slaaphouding 😳. Dat ze niet vaker van haar stok valt, verbaast me eigenlijk. Ze slaapt bijna nooit met haar hoofdje in haar veertjes, zoals normale vogeltjes doen. Eigenlijk doet ze maar weinig normale dingen 😂.


Ze is wel nog altijd dol op knabbelen aan ritsen 😀.



Mijn vriendin en ik kopen regelmatig kadootjes voor elkaar. Nu was het weer "uitwisseltijd" 😊.
Peter Rabbit heb ik al in de bioscoop gezien en ik vond hem zo geweldig goed gemaakt. Van Paulie heb ik fragmenten gezien en die leken me ook heel goed. Ik zal me niet vervelen tijdens regenachtige herfstavonden 👍.


En natuurlijk ook weer enkele konijnenbeeldjes. Ik kan bijna zelf een winkel beginnen 😃. Het is trouwens mijn eerste hangoortje, als ik me niet vergis.


Tot slot ben ik ook nog naar de opendeurdagen van het Natuurhulpcentrum in Opglabbeek geweest op 2 september. 
Het Natuurhulpcentrum is een opvangcentrum voor zieke, gewonde of hulpbehoevende wilde dieren.

Hier kun je het fotoalbum bekijken:

https://photos.app.goo.gl/xn18fi1izfWmYvnK6

En dit is een video van dieren die moeilijk te fotograferen waren:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten