zondag 2 september 2018

Jarige Chica

Afgelopen donderdag, 30 augustus, vierde ik de adoptieverjaardag van Chica. Haar 11de alweer! Niet te geloven dat ze al zo lang bij me woont. In werkelijkheid is ze echter al 18 en dus een bejaard dametje. Je merkt het aan het feit dat ze meer slaapt dan vroeger, maar voor het overige doet ze het nog prima. Ik hoop dat ze er nog wat gezonde jaren aan vast mag breien.
Gefeliciteerd, mijn meisje met de wortelwangetjes 😃🎈.


Ik heb mijn herfstdecoratie al bovengehaald. De weerkundige herfst begint immers op 1 september 😊.



De laatste tijd vertoeft ze ook veel op de schotel met maar 1 reden: papier eten. Iets wat ze nog nooit gedaan heeft, is echt iets typisch van de laatste maanden. Een opvallende gedragsverandering en ik weet niet of het met ouderdom te maken heeft.
Maar zolang ze goed eet, drinkt en pijnvrij is, laat ik haar maar genieten zoals zij het wil.



Dan over naar Indy. Gelukkig kan ik goed nieuws plaatsen, want haar pootje lijkt genezen te zijn. Geen idee wat het geweest is, maar de pijnstilling, relatieve rust en kleine aanpassingen aan de kooi hebben geholpen.
Ik heb 5 dagen de normale dosis pijnstilling gegeven, dan 2,5 dag gehalveerd en 2 dagen nogmaals gehalveerd tot ze maar 0.1 ml meer kreeg.
En tot nu toe blijft alles goed gaan. Ze rent weer, springt weer, hangt weer de deugniet uit 😁...
Kortom, ik ben zooooo blij en opgelucht 😌!

Dit is een filmpje van dag 4 (!) van de pijnstilling. En zo doet ze nog steeds 😄.



Indy helpt ook mee om herfstdecoratie te showen 🍁🍂.



Mammie, ik heb een groter mandje nodig 😕.


Ah, eindelijk, weer een lekkere verse wilgenstam 😋.


Heerlijk zo een herfstzonnetje 🌞. Excuses voor mijn jasje trouwens, ik zie er niet op mijn best uit.


Ik was al zo lang op zoek naar dit, tegen een betaalbare prijs weliswaar. En nu was het per toeval te koop bij Big Bazar. Ideaal als kadootje omdat Indy zich beter voelt!

Snuf... een kadootje voor mij 😮?


Wat zou het worden? Ik ben razend benieuwd 😺!


Oh een wigwam, helemaal voor mij 😃!


Kom, we gaan cowboy en indiaantje spelen 😀.


Alles inspecteren...


En ja hoor, het is ook eetbaar 😁.


Net als die strik op mammie's pantoffel, hap 😎.


Enkele weken geleden ben ik nog gaan wandelen in het Wilderpark hier vlakbij. Dat leverde mooie foto's op die je kunt bekijken in dit fotoalbum: https://photos.app.goo.gl/5z3ZKBCT2UMMLFuq9

Geen opmerkingen:

Een reactie posten