zondag 30 september 2018

Herfst en nazomertje

Wat hebben we nog enkele heerlijke nazomerdagen gehad. We hebben ervan genoten en samen buiten gegeten 😋.


's Morgens is het wel frisjes, maar overdag speel ik nog altijd buiten. Mammie noemt me Dustbunny omdat mijn hoofdje een beetje vies is 😁.


Ik ruim mijn rommel wel op mammie 😊.


Snuf, nieuwe gordijnen...


Fris gewassen, check ✅.


😂, die blik in haar ogen!


Mijn mandje is nog steeds te klein 😏.


Ik zet mijn beste beentje voor 😄.


Ook binnen lekker genieten in het zonnetje 😊.



Mammie en ik hebben filosofische gesprekken 😃.


Mijn oortjes hebben het warm 😸.


Kiekeboe 😃! Ik speel even in mijn voorlopige tunnel terwijl de andere gewassen wordt.


Soms ben ik stout en steek ik mijn tong uit 😛.


Wacht, wifi valt weg 😂.


Soms lijk ik wel een mens 😀.


Onlangs kreeg ik een huisje van een overleden konijntje. Dank je wel lieve Bubbles, ik ben er heel blij mee 😃.


Zoals je ziet, maak ik aardige vorderingen 😉.


Hello 😺.


Mammie, mag ik alsjeblieft een beetje cola 😊? (het antwoord is "nee" btw).
Haar dieet werkt overigens eindelijk, ze is al 100 grammetjes kwijt.


Het pompoenseizoen komt er weer aan 🎃.


Herfstcreatie met Indy 🍁🍂.


Jammer genoeg ook wat slecht nieuws. Ze begon heel plots dat rare plasgedrag weer te vertonen. 's Morgens om het kwartier in en uit de kooi springen, persen, kleine plasjes enz 😟. Meteen weer laten onderzoeken, maar urine was normaal. Ik hoop dat ik er ooit achter kom wat het is. Is het de plotse koude? Want ze heeft dit alleen in de winter. Of had het toch met mij te maken? Ik ben zelf weer flink ziek geweest en heb haar niet de nodige aandacht kunnen geven. Inmiddels is het weer voorbij.

Mijn excuses overigens aan alle mensen die nog op een mailtje wachten. Het komt hoor, maar met vertraging.

Chica is weer bijgekomen in gewicht en weegt nu 114g. Niet zeker of het hormonaal is of niet. Ze masturbeert of scharrelt niet, maar heel gerust ben ik er toch niet in.
Ze is ook aan het veranderen van gedrag. Waar ze het voorbije jaar steeds rond 13u om haar doek vroeg, blijft ze nu langer wakker. Ik hou haar in de gaten, mijn meisje met de pompoenwangetjes 😊.


Rek, strek 😁.


Effe gek doen 😄.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten