zondag 20 december 2009

Fijne Feestdagen!

2009 nadert zijn einde, tijd om de balans op te maken. Het is een turbulent jaar geweest met veel ups en downs. De verkoop van mijn boek liep erg goed en veel mensen zijn blij met de info waar ze al lang naar op zoek waren. Ook heb ik veel konijntjes en hamsters mogen helpen met gezondheids-, voeding- en gedragsproblemen. Helaas zijn er ook heel wat diertjes overleden en hierbij wil ik alle baasjes nogmaals sterkte wensen.

Op gezondheidsgebied ging het met mezelf niet zo goed. Ook voor Snowy heeft het er even heel slecht uitgezien maar gelukkig heb ik een kranig vechtersbaasje die niet van plan was het op te geven. Hopelijk hebben we in 2010 meer geluk.

Rest mij niets anders dan iedereen hele fijne feestdagen te wensen en vooral een gelukkig en gezond 2010 !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten