zondag 18 oktober 2009

Fluffy wordt 8 vandaag!

Yes, het is alweer 8 jaar geleden dat mijn lieve Fluffy bij me is komen wonen. Het lijkt alsof het gisteren was. Wat hebben we toch veel meegemaakt, minder leuke maar ook heel fijne dingen. En ik ben maar wat blij dat ze haar verjaardag in het gezelschap van haar mooi mannetje mag vieren! Hopelijk mogen ze nog lang en gelukkig leven zodat we nog heel lang van elkaar gezelschap kunnen genieten!

Een foto van mijn verjaardagsprinsesje (het kroontje is wat aan de kleine kant Wink)



En het feestelijk bordje waar straks haar groentetaartje op geserveerd zal worden.



Dan wil ik van deze gelegenheid ook gebruik maken om nogmaals mijn excuses aan te bieden voor de problemen met mijn website. Ik vind het zelf heel vervelend maar kan er niets aan doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten