zondag 8 november 2009

Happy Bunnies!

Ach wat kan ik genieten van vrolijke konijntjes. Het is zo lang geleden dat ik hen beide zo speels en happy gezien heb. Snowy voelt zich blijkbaar beter dan ooit want dit gedrag heb ik al ruim een half jaar niet meer gezien. Fluffy is ook blij dat ze haar vriendje terug heeft.
Heel even maakte ik me zorgen om Snowy omdat hij 20 g op 4 dagen tijd was afgevallen. Maar intussen is hij ook weer 15 g bijgekomen dus ik zal het tijdelijke gewichtsverlies maar aan zijn actief leventje wijten Wink
Hij eet letterlijk evenveel als Fluffy, waar hij het blijft steken... ik weet het niet Smile

Fluffy's oogje gaat op en af, het verslechtert niet, betert soms en dan traant het weer. Hopelijk is de reden van de trage genezing het feit dat de ontsteking er al een week zit en de andere zalf niet hielp. Er is niets mis met haar tanden of kiezen (of tandwortels). Ik hoop dat ik binnenkort niet moet overgaan op orale antibiotica maar als het niet betert, heb ik natuurlijk niet veel keuze.

Anyway, terug naar mijn vrolijk berichtje. Mijn koppeltje wordt closer met de dag. Waar ze eerst nog veel apart sliepen, liggen ze nu bijna constant samen. En ze zijn regelmatig in een zotte bui. Geniet van de foto's en filmpjes.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten