zondag 15 november 2009

Nieuw speelgoed

Laat ik maar met de deur in huis vallen, ik hou van de Bunnybin webwinkel Smile.
Als ik de lotto had gewonnen, zou ik werkelijk alles kopen. Maar helaas, geen winst dus hou ik het bij een bescheiden bestelling. Ik had al maanden mijn hart gezet op de grastunnel voor de konijntjes en de wigwam voor Misty. Hierbij wil ik ook Viviane Vandormael bedanken om onze bestelling te bundelen en de extra cadeautjes voor ons, nl. de ice pod, snugglesafe en kalender! Wat zeggen we dan knagertjes? Jawel, dank u Tante Viviane Very Happy.

Ik ben zo blij dat mijn knabbeltjes weer gezond zijn en samen kunnen spelen.

Commentaar is waarschijnlijk overbodig, geniet mee van de foto's.







Zelfs Misty ontdekt de grastunnel bij het loslopen.



Ze is wat groot voor de wigwam maar het blijft een leuk knaagartikel.
Nu woensdag (18 november) is ze alweer een jaar bij me en dat gaan we vieren natuurlijk.



Ik durf wedden dat iedereen nu razend nieuwsgierig is en ook deze leuke dingen wil bestellen. Dat kan bij De Bunnybin Webwinkel, tegelijk steun je een goed doel, doen dus! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten