donderdag 31 mei 2012

Snowy's 8ste verjaardag

Op 30 mei j.l. is mijn wattenbolleke 8 jaar geworden! Of beter: woont hij 8 jaar bij ons, zijn geboortedatum is wellicht ergens in februari/maart. Wat vliegt de tijd toch...

Zo begon het liefdesverhaal tussen Fluffy en Snowy 8 jaar geleden. Hij is nog altijd een klein schattig manneke maar kijk wat een mini-ventje hij toen was Laughing. (En Fluffy te dik, ik weet het).


En toch klikte het tussen hen, zij was de dominante en hij bedeelde haar die rol graag toe. Zolang hij ook maar likjes kreeg Wink. Volgens mij wist hij meteen dat ze diep van binnen eigenlijk onzeker was en dat die dominantie maar een houding was. Maar als galante echtgenoot speelde hij het spelletje mee Very Happy. Hij wist (en weet nog steeds) perfect op welke momenten hij zich koest moet houden en wanneer hij op de voorgrond kan treden.

Het feestvarkentje met zijn kroontje. Zodra je iets op zijn hoofdje legt, gaat hij meteen plat Cool.


Een bescheiden verjaardagsfeestje voor de bejaarde nijntjes.


Enige tijd geleden kreeg ik van een vriendin een pakketje van Vitakraft. Daar zat een allerleukst taartje in en ik wist meteen dat ik het voor deze dag zou gebruiken!


Om af te sluiten een filmpje van de smul(schrans)partij. Het wordt onmiddellijk duidelijk dat Fluffy - die bijna 11 is - na al die jaren nog altijd de dominante is op gebied van eten. Maar Snowy heeft geduld en weet het taartje uiteindelijk toch te bemachtigen hoor Wink. Let niet teveel om Fluffy's derde oogleden. Als ze alleen eet, heeft ze die niet dus wellicht heeft ze een beetje stress als ze samen eten. Leider zijn op je 11de kan niet makkelijk zijn Wink. Enne... ik heb het taartje natuurlijk niet volledig laten opeten, ik zit niet te wachten op plakpoep.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten