zondag 5 augustus 2012

Kort blogje

Omwille van complicaties van mijn reuma (gerupteerde bakers cystes in beide knieën), een heel kort logje. Ik kan namelijk nauwelijks lopen, laat staan foto's/filmpjes maken of aan de pc werken.

Maar ik wil hierbij wel iedereen bedanken voor de talrijke kaartjes, ecards, mailtjes en andere vormen van steunbetuigingen! Jullie hebben mij allemaal een hart onder de riem gestoken en dat waardeer ik zeer! Eén konijnenvriendin heeft me aangenaam verrast door een grote, mooie bos bloemen te laten bezorgen. En toevallig ook nog 1 van mijn lievelingskleuren! Als je dit leest: heel veel dank daarvoor Very Happy.


Met Snowy gaat alles prima. Zijn 4 weken panacur zitten erop maar hij is jammer genoeg niet aangekomen in gewicht. Ergens een opluchting nu ik weet dat het geen EC is. Dan kan het alleen maar de rui zijn, en daar zit hij nog volop in. Ik pluk iedere dag zoveel onderwol weg en het probleem is dat die onderwol ca. 4cm lang is, langer dan bij een "gewoon" konijn dus. 
Maar hij eet geweldig goed, zijn keutels zijn goed en hijzelf is al lang niet meer zo vrolijk geweest Very Happy. Ik slaag er jammer genoeg maar niet in om zijn binkies en race-buien op film te krijgen. Zodra ik de camera haal, stopt hij Confused. Hij is ook superaanhankelijk geworden, volgt me overal en ligt vaak aan mijn voeten. Nu ik veel moet rusten, val ik vaak in slaap op de bank met mijn hand op zijn lichaampje. Da's voor ons beiden genieten Cool.
Wat me wel opvalt, is dat zijn urine sterker ruikt sinds Fluffy's overlijden. Zodra hij eens op de grond plast, zuig ik het op en laat ik het nakijken, voor alle zekerheid. Misschien ruik ik de panacur? Ik heb geen andere aanwijzingen dat er iets mis zou zijn met zijn urine/blaas/nieren.

Gisteren lag hij heerlijk van het zonnetje te genieten Smile.


Vroeger was hij al dol op hoogtes en dat is hij nog steeds. Wat een lekker smoeltje heeft hij toch hè Very Happy?



Om af te sluiten nog een filmpje van Chica. Ik heb haar bewust nooit laten kortwieken omdat ik vind dat een vogel moet kunnen vliegen. Uiteraard zorg ik wel dat ze veilig kan vliegen en niet kan ontsnappen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten