zondag 9 september 2012

Chica's verjaardag

Een heel kort blogje vandaag.

Op 30 augustus ll. was mijn ondeugend vogeltje jarig Smile. Of beter: die dag woonde ze alweer 5 jaar bij ons, maar ze is/wordt 12 dit jaar. Bij Chica duurt het altijd even voordat ze gewend is aan nieuwe dingen. Die dag had ze van mij een nieuwe zitstok gekregen, een natuurlijke tak. En een nieuwe wilgenbal om stuk te bijten. Pas enkele dagen geleden begon ze met de bal te spelen. Maar als ze eenmaal begint, is ze niet meer te stoppen Laughing.


Ik heb helaas geen tijd gehad om foto's/filmpjes van Snowy en Mika te maken. Die zijn voor een volgende keer. Heb ook nog oude filmpjes van Fluffy gevonden die ik nooit online heb gezet. Ook die komen er nog aan, het zijn mooie herinneringen die ik niet wil kwijtraken Smile.

Met Snowy gaat het jammer genoeg weer niet goed. Hij niest/smakt weer en daarbij hoort altijd een slechte eetlust, kleine keutels en gewichtsverlies. Ik vind het zo jammer dat ik hem niet stabiel kan houden. Want een week geleden at hij als een bootwerker, waren zijn keutels van Fluffy-formaat en voelde hij zich uitstekend. En er is niets veranderd, ook toen was hij stevig in de rui. Waarom hij soms wel en dan weer geen last heeft, is mij een raadsel. 
Op dit moment lijkt het weer de goede kant op te gaan. Gelukkig blijft hij wel actief en gaat hij elke morgen een frisse neus halen op het terras Very Happy. Het is heerlijk om mijn sneeuwballetje weer te zien rennen en binkiën in de buitenlucht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten