zondag 9 december 2012

De Sint op bezoek

Een maand geleden had ik een bestelling geplaatst bij Bunnybin, maar ik was aan het wachten tot de roze kussensloop binnen zou komen. Toen ik de factuur gestuurd kreeg, was mijn verbazing groot want iemand had een gedeelte van die factuur al betaald. Maar wie? Paula wilde het een verrassing houden en ik moest eerst de enveloppe opendoen. En toen ik alle namen van de konijnen las, wist ik het! Dank je wel Kristien! Zo lief dat je dit voor mij gedaan hebt Very Happy.


De diertjes zijn blijkbaar braaf geweest dit jaar want ook zij kregen cadeautjes. Chica bekijkt haar speeltje nog steeds niet (typisch...). Maar Mika en Snowy hebben plezier Smile



Ik heb ook nog leuke filmpjes van hen kunnen maken. 

Hoewel Mika op oudejaarsavond 2 jaar wordt, ziet ze er nog schitterend uit. Haar vachtje vertoont nog geen kale plekjes en ze is nog steeds héél snel en actief, heerlijk hoor Very Happy!


En mijn Sneeuwballetje is zo een heerlijk, lief, wollig, pluizig knuffelmanneke. Ik vraag me af wie van ons beiden het meest geniet Wink. Aan zijn maalbewegingen te zien, geniet hij alleszins met volle teugen (en ik ook Laughing).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten