zondag 25 november 2012

Kort berichtje

Wegens niet veel tijd (what's new Rolling Eyes?) volgt hier een kort berichtje. 

Snowy was weer even aan het niezen, hij verliest ook weer een beetje haartjes op zijn kontje. De laatste stuiptrekkingen hoop ik... Gelukkig bleef zijn eetlust goed. Ook zijn gewicht blijft vrij stabiel rond 875g. Toch wil ik hem opnieuw overschakelen naar gewone SSS omdat ik enkel meer eiwitten (junior voer) wil geven als het écht nodig is. Bv. bij de vachtwissel.
Maar Snowy was het er niet mee eens Wink. Hij liet die brokjes tot het laatst liggen en plaste er vervolgens op Confused. Ik blijf echter volharden, hij krijgt nu 3 brokjes SSS per dag (voor het overige nog junior) en als dat goed gaat, bouw ik op. Junior voer is blijkbaar lekkerder, het is niet zo hard en niet zo dik. Dingen die mijn Spekje wel aanspreken Laughing.

's Avonds komt hij me nog altijd "helpen" om het juiste hooi bij te vullen Very Happy.


En hij komt ook lekker luieren bij mij, vaak ook onder een dekentje Smile. Wat is hij toch een klein lekker ventje Very Happy.


Bij Inge heb ik nog een leuk doosje gevonden, het leek me ideaal te zijn voor Mika. En zij was het ermee eens Smile.


Volgende keer hopelijk meer (goed) nieuws. Ik ben bezig met de websites aan te vullen, oude filmpjes te maken en natuurlijk mensen te helpen met konijnen/hamster-vragen. En... een mooi plekje te maken voor Fluffy. Binnenkort meer hierover. Dit alles neemt veel tijd in beslag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten