maandag 7 april 2014

Chica weer beter

Té druk en migraine: het recept om de blog vergeten aan te vullen Rolling Eyes. Bij deze komt ie toch nog Wink.

Bij Chica lijkt het implantaat zijn werk te doen. Maar toch is ze niet meer het vogeltje van vroeger. Ze kan soms een echt ochtendhumeur hebben, dan wil ze niet uit de kooi, niet knuffelen en niet eten. De volgende dag is ze weer zoals ik haar ken, lief en knuffelig. En zo gaat het al een tijdje op en af, geen idee of dit een bijwerking van het implantaat is. Volgens de vogelarts kon het niet, maar toch is er iets...
Ze is gelukkig wel aangekomen, nog even en ze zit op haar normaal gewicht van ca. 120 à 125g.
Ik ben heel blij als ik haar ontspannen zie zitten en hangen of zotte kuren zie uithalen Very Happy.

Genieten van het zonnetje.


Lieve 'bakkebaardjes'.


Zotte miep Laughing.


Snowy gaat ook nog steeds op en af. Als hij nu verhaart, is dat letterlijk van kop tot teen. En dan valt het weer enkele dagen stil. Hij is 20g kwijt, maar blijft nog relatief goed eten en zijn gewicht blijft vrij stabiel tot hier toe.

Op deze foto zie je heel goed de sporen van de rui.


Gelukkig ligt hij heel vaak lekker te relaxen Very Happy.


Afsluiten doe ik met de 2 luidste hamsters ter wereld. Probeer maar eens te slapen met zulke lawaaimakertjes naast je hoofd... Confused. Al goed dat ik hen heel lief vind Wink. Zoveel knaagspullen en wat moet het ontgelden? De verdieping, tralies en wc Rolling Eyes.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten