zondag 15 juni 2014

Heel veel foto's

Na een dipje gaat het momenteel weer beter met Snowy. Zijn mondje staat de laatste dagen niet stil, hij is altijd wel ergens aan het knabbelen Smile. 's Morgens zit hij vaak al in de kooi te wachten op zijn ontbijt en als het te lang duurt naar zijn zin, gaat hij binkies maken Smile. Natuurlijk heb ik dàn geen camera bij de hand Rolling Eyes.

Maar zoals de titel al zegt, heb ik toch heel veel andere foto's kunnen maken Wink.
De laatste dagen ligt hij weer vaak als een prinsje Very Happy.





Toen het zo warm was, genoot hij van de ice pod en liet hij vooral overal zijn hoofdje rusten.




Na lang wachten heeft hij toch interesse gekregen in het paars huisje Smile.


Hij maakt zich nog mooier dan hij al is Razz. De laatste tijd is zijn traanoogje ook beter en je ziet dat het dan ook meer open staat.


Soms ziet hij er echter niet uit. Zoals jullie weten, verloopt zijn rui niet zoals het hoort. Zijn haartjes laten los terwijl er nog geen nieuwe staan. Daardoor liep hij vorige week rond met een kaal hoofdje Wink. Ondertussen groeien er zachte donshaartjes.


Wat me ook zorgen baart, zijn zijn voetjes. Hij loopt al zijn hele leven rond met eelt op zijn hielen. Gelukkig is het nooit tot zere hakken gekomen. Maar hij is er altijd dun behaard geweest en nu is het nog erger geworden. Ik begrijp niet goed waarom, want zijn kooi wordt dagelijks ververst, evenals zijn handdoeken en vetbedden. Hij loopt hier ook overwegend op tapijten dus wellicht heeft dit ook met zijn leeftijd te maken. Ik denk dat hij er geen last van heeft, ik zie alleszins niets wat daarop wijst.


Over de hamsters niet zo veel nieuws deze keer. 
Dotje had weer last van de warmte, net zoals vorig jaar gaat ze dan open en bloot in haar kooi slapen. Beetje slechte foto omdat hij door de tralies zonder flits genomen is.


Sproetje zet ik al enkele maanden in de badkamer 's nachts, anders kan ik niet meer slapen Wink. Ze knaagt namelijk zo luid aan de tralies en niets hielp. Vroeger hielp een houten wiel (helaas ook maar tijdelijk), maar daar is ze te groot voor geworden. Gelukkig maken ze dit wiel nu ook in 29 cm en ik slaap al 3 nachten als een roosje terwijl de kooi gewoon naast me staat Cool. Het enige wat ik hoor, is het getrippel van lieve hamstervoetjes. Ik hoop dat ze dit wiel ook niet al te vlug beu wordt.


Chica schreeuwt nog steeds op mijn ex Confused... Maar het wordt ietsje minder als ik haar veel aandacht geef. En dat doe ik maar al te graag Smile.



Ze knuffelt graag met mijn kamerjas Laughing.


De enige gelukte close up Wink.


Afgelopen vrijdag (yep, vrijdag de 13de én volle maan Cool) was ik jarig en mijn collega verraste me met deze superleuke cadeautjes.


En mijn ex trakteerde me op een middagje Gaia zoo Very Happy. Gelukkig hebben we een goede verstandhouding, hoewel veel mensen het niet begrijpen Wink. Helaas kon ik maar een namiddag gaan en zelfs dat was eigenlijk al te lang voor mijn pijnlijke gewrichten. Maar het was puur genieten want ik was al sinds 2008 niet meer weggeweest door mijn ziektes.
Een slideshow met 100 foto's Smile

Geen opmerkingen:

Een reactie posten