zondag 1 juni 2014

Snowy 10 jaar !!!

30 mei was een heuglijke dag want Snowy mocht zomaar even 10 kaarsjes uitblazen Very Happy. Ik weet niet precies wanneer hij geboren is, maar 30 mei is zijn adoptieverjaardag. Groot feest dus, want sowieso is 10 jaar een mooie leeftijd voor een konijntje. Maar voor Snowy met zijn EC-verleden en ouderdomskwaaltjes al helemaal Cool
Ik ben zo dankbaar voor mijn wondermanneke. Gewoon door zichzelf te zijn, maakt hij mijn leven iedere dag een beetje mooier Smile. Ik hoop dat mijn lief likkemanneke er nog jaren mag bij doen Very Happy!


Mijn prinsje heeft genoten van de aandacht, knuffels, kusjes en...


... zijn verjaardagsijsje Laughing.


Na zo een drukke activiteiten is een dutje in het zonnetje welkom Smile.


Ook Dotje mocht mee genieten van de festiviteiten Smile. Wat een reuzenijsje voor een klein meisje Laughing.


Ik heb eindelijk mijn brutaal Sproetje kunnen filmen terwijl ze naar de keuken loopt. Ze heeft duidelijk geen moeite met het opstapje van 16,5 cm, in tegenstelling tot mijn vorige hamsters Smile.


Over Chica niet zo goed nieuws. Ze gedraagt zich nog altijd broeds en dat zou met het implantaat echt niet mogen! Bovendien is ze weer aan het schreeuwen, maar dat ligt aan de veranderde woonsituatie. Mijn ex is namelijk terug gekomen (als huisgenoot, niet meer hoor!) en sindsdien is de rust verdwenen. Ik vind het heel, heel jammer dat haar rust door mijn schuld nu verstoord is. Maar gezien we allebei eigenaar zijn van het huis, had ik weinig keuze. Gelukkig trekt Snowy het zich niet meer aan. In het begin plaste hij opnieuw in huis, maar ik heb hem verteld dat hij mijn nummer 1 blijft en sindsdien is hij gerustgesteld. Met Chica ging het juist andersom. Zij was de eerste weken rustig en is een week geleden beginnen te schreeuwen. Ik hoop dat het nog overgaat...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten