zondag 11 oktober 2015

Dierendag enz.

Allereerst: nogmaals mijn excuses aan de mensen die - nog steeds - wachten op mail. Mijn oogspieren zijn nu al 6 weken ontstoken, de 7de week gaat in en niemand weet raad . Ik heb een hele doos ontstekingsremmers genomen (met het risico op darmbloeding, gelukkig niet gebeurd), maar het komt gewoon terug.

Maar over naar leuk nieuws. Vorige zondag was het dierendag en de konijntjes hebben genoten van hun "herfstboompjes". Uiteraard geef ik dit maar enkele minuten om een plakpoepfestijn te vermijden .





Drukke maand want ze moesten ook nog naar Oktoberfest .





Snowy is plots weer explosief beginnen te verharen. Ik moest dus weer alle zeilen bijzetten door hem flink te plukken (helaas weer kale plekjes op zijn kontje). En hij ging ook weer moeilijker eten en smakgeluidjes maken. Gelukkig bestaan er weiderolletjes .



En oh wat is hij blij dat er weer boerenkool is .



Voor het overige ligt hij heel veel te slapen. Hij is natuurlijk al 11 jaar en 8 maanden en de rui vraagt veel energie.





Hij kan zoooo lief en schattig naast mijn voeten liggen .



Het bewijs dat ik geen stinkvoeten heb . Of juist wel .



Indy ligt niet zo veel stil, dus als ik de kans krijg, maak ik er foto's van. Ik zie deze houding zooo graag . Net een broodje dat uit de oven komt .



Haar tongetje .



"Ja, wa mot je?" Indy met ochtendhumeur .



Fluffy's taken vervolledigen...



De zoveelste wilgenbal...



Hier blijft ook niet meer veel van over...



Het wordt nu echt te koud om buiten te spelen, als ze even buiten gaat, gaat ze schuilen.



Dit filmpje is van enkele dagen geleden toen het nog niet zo koud was.



Nog iets nieuw wat moet gemold worden .



A.s. donderdag is ze trouwens jarig. Dan is het een jaar geleden dat ik haar geadopteerd heb. Haar cadeautjes liggen al klaar .

Voor Chica houd ik mijn hart weer vast. Ze zit al dagen op de bodem van de kooi te wiegen en blazen. Ze is ook helemaal niet meer lief, kapt op iedereen en begint soms om onverklaarbare redenen te gillen/schreeuwen. In 4 dagen tijd is ze 5 g aangekomen. Niet goed dus. Haar ontlasting is voorlopig nog normaal, maar het zal niet lang meer duren.

Deze foto's zijn van een week geleden. Ook zij is trots op haar knaagsporen .



Dit lijkt me geen makkelijke slaaphouding, maar zij denkt er blijkbaar anders over...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten