zondag 10 juli 2016

Eindelijk zon!

Door het aanhoudende natte weer, kon Indy niet anders dan vaak binnen blijven, maar ook daar viel gelukkig genoeg te beleven.

Waar blijft mijn ontbijt? ๐Ÿ˜


Als toetje eet ik zelfgemaakte chocolade dropjes ๐Ÿ˜œ.


Ikke ook cola ๐Ÿ˜‹!


Niet bang zijn mammie, ik hou me goed vast hoor.


๐Ÿ˜


Eindelijk is de zon er weer, vlug mijn zonnebril halen ๐Ÿ˜Ž.


Zucht, je vindt tegenwoordig geen goed personeel meer. Ik zal zelf maar stof afnemen.
(Baasje schaamt zich ๐Ÿ˜ฆ).


*Burp*, pardon ๐Ÿ˜.



Ik schaam me, ik heb alweer een gaatje in mammie haar zetel gebeten.



Zo ziet mijn binky er in slow motion uit, ik ben altijd zo blij ๐Ÿ˜ƒ.



Vrijdagochtend begon overigens niet goed voor Indy. Zoals jullie weten, slaapt ze vaak aan mijn voeten en ik voelde haar een plof maken. Meteen daarna staat ze op en plofte ze weer. En dit zo een 5x na elkaar. Dat is meestal niet pluis en mijn gevoel klopte. Ze ging in ongemakkelijke houdingen liggen, wilde niet eten en liep weg van mij. Ik heb haar vlug kleiner 'gedreven' met de rugkussens van de zetels zodat ik haar niet door het hele huis achteraan moest zitten. Dan de hoogste dosis pijnstilling en cisaral gegeven. En gelukkig begon ze een half uur later te eten. Ze is nog steeds fel in de rui en dit zal een lichte/beginnende gasaanval geweest zijn door trager werkende darmen. Deze keer heb ik geen verandering in de keutels gezien. Ik heb het droogvoer wat terug geschroefd en stimuleer haar om regelmatig te eten. Verder pluk ik haar zoveel ik kan. Ze is overigens mijn eerste konijn die het niet erg vindt dat ik aan haar borst kom. Haar heupjes daarentegen...

Chica is ook nog altijd in de rui, kijk maar.


Van de week vloog ze weer even rond en ging ze mijn zomerdecoratie bewonderen. Past ze er niet mooi bij ๐Ÿ˜Š?


Daarna ging ze ook de afgeknabbelde tunnel van Indy verkennen, maar ze vond het duidelijk niet zo interessant als Indy ๐Ÿ˜. Ik leg hem overigens op de kast na een half uur speeltijd omdat Indy anders teveel karton zou eten.


Vorige week was ik op bezoek geweest bij mijn vriendin die papegaaien/parkieten heeft. Ze gaf me pellets mee om te proberen en Chica kijkt er toch al naar. Het is een klein begin. De insectenpatee eet ze trouwens wel al, flink hรจ ๐Ÿ‘?


Mijn vriendin was jarig en ik bracht haar kadootjes. Terwijl kreeg ik ook mijn verjaardagscadeautje nog. Is dit geen schattig beeldje ๐Ÿ˜Š?


Tot slot wensen we iedereen een fijne, zonnige en ontspannende vakantie.
Indy en Chica zijn al naar een resort vertrokken en ze stuurden me deze foto ๐Ÿ˜€.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten