zondag 2 oktober 2016

Graafmodus

Vandaag start ik de blog met dankbaarheid. Want Monique is weer zo lief geweest om Indy rot te verwennen met stapels cadeautjes 😇! Hierdoor heb ik genoeg om haar bij dierendag, haar verjaardag, sint en kerst te verrassen. Dank je wel Monique omdat je steeds aan ons denkt 😘!


Er zat ook nog een met hooi gevulde wilgenbal bij, die had ik meteen aan Indy gegeven.


En dit was het resultaat na 10 minuten 😲! 's Avonds bleven er enkel nog wat losse takjes over...


Zei ik al dat ze een zootje kan maken 😁?


Ze bereidt zich voor op de rol van tochtdier 😄.


Ze is de laatste tijd weer in graafmodus gegaan. Naar haar zandbak buiten kijkt ze niet om. Maar mijn zetels moeten er weer aan geloven. En haar "hol" ook.

Het lijkt wel of het hier spookt en het is nog niet eens Halloween 👻😝.



Nu is de zon niet meer zo warm en dan is het genieten en wegdommelen 😴.



Ze is nog altijd even behulpzaam en wil zelfs helpen met de strijk 😃.


We hebben de film nog niet gezien, maar Indy vindt Snowball al tof 😊.


Het weer is nog altijd behoorlijk dus wordt er ook nog buiten gespeeld.

Riep je mij?


Ochtendhumeur 😒😂.


Nog mooier maken dan ze al is 😍.



Normaal gezien doe ik de snap screen omhoog voor haar. Maar nu er toch wel muggen zijn, laat ze zien hoe slim ze is. Ze weet perfect hoe het werkt 😎.
Btw, het was 6u45, daarom is het zo donker.



De kooi van Chica werd vorige week uit elkaar genomen en grondig schoongemaakt. Dus moest ze even wachten op haar schotel. De buurvrouwen hadden toen een gezellig onderonsje 😃.


Het duurde te lang naar haar zin, ze ging op zoek naar haar kooi en jawel, hij stond buiten.


Ze laat nog altijd wisselvallig gedrag zien. Soms zeer broeds, dan weer normaal en speels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten