zondag 23 juli 2017

Afkoeling

Hรจ hรจ, eindelijk wat koeler weer, we zijn er blij mee ๐Ÿ˜Š.
Maar toch genieten we nog van het zonnetje hoor.

Ben ik al bruin ๐Ÿ˜?



How is it hanging ๐Ÿ˜„?


Pannenkoekje ๐Ÿ˜.


Mammie heeft nog wat late verjaardagskadootjes gekregen. Ik vind ze mooi ๐Ÿ˜ƒ.



En zelf kon ze het ook weer niet laten hoor ๐Ÿ˜‰.



Gelukkig is ze mij niet vergeten. 
Mag ik jullie mijn nieuw huisje voorstellen?


Kijk, je kunt erin ๐Ÿ˜Š.


Erop zitten ๐Ÿ˜ƒ.


Erop staan, de mogelijkheden zijn eindeloos ๐Ÿ˜„.


En binnen heb ik ook een nieuw huisje gekregen, het is stevig en het smaakt ๐Ÿ˜‹.


Sexy buikje en billetjes ๐Ÿ˜.


Oh nee, is het morgen alweer maandag ๐Ÿ˜ฒ?


Helaas had ze donderdagochtend weer een gasaanval ๐Ÿ˜ž. Rui in combinatie met weinig beweging door warm weer... Ik pluk zoveel als ik kan, maar kan natuurlijk nooit helemaal voorkomen dat ze vacht inslikt.
Meteen alle medicijnen ingezet en een uur later was ze weer de oude. Maar door het plukken en medicatie was ze erg boos en ze begon mijn mat stuk te bijten. 
Dus maar gauw dit speeltje gegeven waar ze haar frustratie op mocht botvieren ๐Ÿ˜€.


Chica zegt: "dank je wel voor de propere kooi, mammie" ๐Ÿ˜Š. Ook zij is opnieuw hevig in de rui en is daardoor wat stiller. Ze krijgt vitamientjes in haar water en dagelijks eivoer. Op dit moment weegt ze opnieuw 120g, maar dat kan ook hormonaal zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten