zondag 9 juli 2017

Vakantiefoto's

Vandaag trap ik af met een foto die Stichting Konijnenbelangen met mijn toestemming op facebook mocht gebruiken en waar ze een grappige tekst bij verzonnen hebben. Indy is beroemd 😊.


Ze kreeg nieuw speelgoed dat ik hier al een tijdje had klaar liggen. Nu was ze een beetje uitgekeken op het speelgoed buiten, dus: tijd voor verandering!

Gegroet, vanuit mijn nieuw speelgoed 😀.


Kiekeboe 😄.


Voetje wassen 😏.


Ook door Tante Monique werd ze weer rotverwend, ze mocht zelf kiezen waarmee ze als eerste zou spelen 😃.


Het werd dus de wilgenbal, waar je 2 uur later het bestaan niet meer van kon zien 😲.


Van de week moest ze weer even mee naar de dierendokter om haar nageltjes te laten knippen. Ze was er natuurlijk niet blij mee, maar het gaat steeds beter en vlotter. En voor de rest was ze in prima conditie: oortjes, tandjes en hakjes oké. Nog een klein beetje overgewicht.


Wisten jullie al dat ze een waakkonijn is 😋? Ze bewaakt de deur met haar leven 😉.



Ieuw mammie, ga je dat echt opeten 😝?


Bijna letterlijk 'in slaap vallen' 😂.


Indy en Chica zijn op vakantie geweest en hebben me dagelijks een foto gestuurd.

Indy ging bij haar verre familie op bezoek 😄.


Ze begonnen de dag met een gezond en stevig ontbijt 🍉.


Wat relaxen bij het zwembad 😊.


Natuurlijk gingen ze ook met andere vriendjes zwemmen 🐬.


Uitgeteld van zoveel avontuur 😌.


Voor ze vertrokken, namen ze nog een lichte lunch aan de bar 🍌🍍🍏.


En op de terugweg naar huis mochten ze bij Captain John zitten (hij lijkt idd klein op de foto 😀).


Mijn lieve mooie Fluffy mag deze keer de blog afsluiten. Op 3 juli j.l. was het alweer 5 jaar geleden dat ik mijn poffertje moest laten gaan 😢. Je was mijn eerste konijntje en meteen alles wat ik ooit wilde: wondermooi, lief, schattig en knuffelig 💝. Wat heb je me veel geleerd. Ik ben ervan overtuigd dat jij Indy naar mij hebt gestuurd. Ik zal je altijd blijven missen, maar ben blij dat ik je nog regelmatig in mijn dromen zie.
Ooit zien we elkaar weer lieve meid 💖.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten