zondag 1 oktober 2017

Alweer een nieuwe maand

En dit bericht typ ik op mijn nieuwe pc 😊. Is wel effe wennen en een uitgave die ik niet had willen doen, maar de vorige heeft de geest gegeven na 8 jaar intensief gebruik.
Verder ben ik nog altijd niet genezen en zit ik volop tussen de werkzaamheden aan het huis. Ik was even bang dat Indy een gasaanval zou krijgen van de stress door al het lawaai. Maar er zijn geen naweeΓ«n gekomen, gelukkig maar!

Tot nu toe gaat alles ook nog goed met Chica. Nog geen hormonale uitspattingen, hoewel ik ze binnen enkele weken wel verwacht. Ze is gelukkig weer wat actiever dus ik heb meer foto's kunnen maken.

Stekelkoppie 😁.


Smeken om aandacht 😍.


Mooi meisje πŸ’—.


Good Morning πŸ˜„.


Smullen!


Kom je slapen mammie 😌?


Ik proef al van het nieuwe jaar πŸ˜€.


Pf, die wortelen smaken erg droog hoor πŸ˜ƒ.


Trots op mijn sociaal konijntje 😍. Ze sprong 4x bij mijn vriendin Nancy op de bank!


Voetjes weg 😏.


Nog even genieten van het mooie weer 😊.


Sinds lange tijd weer eens de badkamer binnen geglipt. Die is ook dringend aan renovatie toe maar alles op zijn tijd πŸ˜‰.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten