zondag 29 oktober 2017

Hoppy Halloween!

Na lange tijd vertoont Chica eindelijk weer interesse voor trosgierst ๐Ÿ˜Š.


Mama, honger ๐Ÿ˜„!


Staartje poetsen.


Pootje poetsen, haar ochtendtoilet duurt meestal een goed kwartier ๐Ÿ˜Š.


Ie, een spook ๐Ÿ˜จ๐Ÿ‘ป.


Wat vinden jullie van mijn Halloween outfit ๐Ÿ˜€?


Dag lief spookje ๐Ÿ‘ป๐Ÿ˜ƒ.


Ah, pompoenventje, ik vind je zo lekker ๐Ÿ˜.


Ik snap die selfie nog niet helemaal ๐Ÿ˜•๐Ÿ˜.


Zo raakt een Halloween kat haar snorharen kwijt ๐Ÿ˜ณ.


Hoe bedoel je, ik moet op dieet ๐Ÿ˜Ÿ?


Bedje opmaken na een lange nacht. Dat buikje, die beentjes ๐Ÿ˜๐Ÿ’•๐Ÿ’™๐Ÿ’—๐Ÿ˜˜.


Ik heb jouw bedje ook al opgemaakt mammie, kom je slapen ๐Ÿ˜Š?


Heb ik me zo goed verstopt, vinden ze me toch nog ๐Ÿ˜.


Zoals je ziet, heeft ze niet alleen aan de tunnel, maar ook aan mijn muur geknaagd (die ik aan het renoveren ben).


Kegeltje ๐Ÿ˜ƒ.


Bleh, morgen weer maandag ๐Ÿ˜‹.


Zelfs de kat van de buren denkt er zo over ๐Ÿ˜›.


Maar hij kan ook lief lachen hoor ๐Ÿ˜.


Een paar dagen te vroeg, maar we wensen jullie alvast een griezelig gezellige Halloween avond ๐ŸŽƒ.


In Belgiรซ is 1 november Allerheiligen en 2 november Allerzielen. Allerzielen is een gedenkdag uit de westerse rooms-katholieke traditie. Het wordt gevierd op 2 november, de dag na Allerheiligen, waarmee deze dag nauw verbonden is. Met Allerzielen worden de overledenen herdacht en wordt een requiemmis opgedragen. De nabestaanden plaatsen bloemen op het graf (bron: wikipedia).

Uiteraard brand ik dan een kaarsje bij de urntjes van mijn overleden diertjes. En bij mijn moeder heb ik al mooie paarse chrysanten gezet, die zag ze zo graag. Hier zal ik een kaarsje branden bij haar foto.
Rust zacht, ma ๐Ÿ’”๐Ÿ˜”.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten