zondag 29 april 2018

Hoogzomer in de lente

Aaahh, knuffeltjes van mammie 💕.


Stop je al 😔?


Wacht, even mijn zonnebril halen 😎.


Nieuwe speledoos 😀.




Mijn mandje is te klein 😕.


Mijn poep is te lang of mijn huis te kort 😏.


Hoe vaak ik ook in de zon lig, mijn staartje blijft wit 😄.


Echt waar, een verlengd weekend 😃?


Tjonge wat was het warm, gelukkig had ik mijn koelmatje en ice pod 😓.




Wat een elegante houding seg 😁.


Pannenkoek 😋.


Laat... het... los...


Soezen tussen mijn zootje 😊.


Ik bewonder mijn nieuwe tunnel.


Mammie, spot niet met mijn vrouwelijke rondingen 😲!
Ik zou niet durven, ik vind je wondermooi en prachtig Indy 😍(hoewel de grammetjes er nog steeds niet afgaan en ik begrijp niet waarom).


Het was te warm om mijn oren op te zetten 😄.


Oh ja, lees nog eens voor, mammie 😊. (Dank je wel Nancy voor het lieve kadootje).


Ik vind het wel mooi hoor, maar niet eetbaar, jammer 😑.


Hoezo, ik mag niet in de nieuwe stoel bijten 😯?


Lekker buiten spelen 😃.



Heel af en toe is ze een 😇.


Ze vond mijn nieuwe t-shirt maar niks 😒, terwijl ik eindelijk iets gevonden heb met een valkparkietje op.


Deze leuke klok kreeg ik vorige week van een vriendin 😊.


En het middenste konijntje vond ik onlangs nog bij Wibra, past helemaal bij de andere nijntjes 😄.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten