zondag 1 april 2018

Fijne Paasdagen!

Voor we het vergeten, willen we iedereen hele fijne Paasdagen wensen 🐰🐇!


Voor ik begon aan mijn zware nachttaak (eitjes verstoppen), heb ik goed uitgerust 😌.


Nu ben ik natuurlijk heel moe. Of zoals mammie zegt: "how's it hanging"? 😄


Wat in de war door het zomeruur. Waarom moeten we al opstaan 😕?


Ik ben druk bezig geweest met verbouwingen en algemene knaagwerken, zoals jullie zien 😁.




Op heterdaad betrapt 😲!


Wat? Ik zei toch dat ik met verbouwingswerken bezig was. 
Wees dankbaar dat ik dit lelijke behang verwijder 😏.


Zonnesnoet 😊.


Prinsesje 👸.


Mammie heeft mijn wc hoekje buiten wat verfraaid. Ik keur het goed 👍.


Groenten smaken zoveel beter in de buitenlucht 🌿.


Mammie was te laat met filmen, zo was ik al de hele tijd over haar "bed" aan het crossen 😃.



Plofkonijn 😄.



Schattig 😍!



Nog schattiger 😘.



A.s. dinsdag zal ze niet zo blij zijn. Dan moet ze weer mee naar de dierenarts voor de Nobivac inenting tegen myxomatose en rhd 1. 
Al goed dat ze niet weet wat er boven haar mooi hoofdje hangt 😉.
Ben wel benieuwd naar wat de dierenarts zal zeggen over haar gewicht. Ondanks het dieet, valt ze geen gram af. Rexen hebben wel aanleg tot overgewicht, maar dit begrijp ik toch niet...

Hellup! Waar ben ik nu weer geland 😨? (Indy's kooi).


Terug "thuis" is ze weer stoer en gemeen hoor 😖.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten