zondag 18 maart 2018

Hopelijk laatste winterprik

Tjonge, dan denk je dat het lente gaat worden, de bomen krijgen al bloesems en dan krijgen we nog sneeuw en ijzige wind over ons heen. Lente, waar blijf je 😧?

Chica trekt het zich allemaal niet aan.
Hoe een simpel touwtje leuk speelgoed kan zijn 😊.


Hello 😺.


Ik wil knuffels πŸ’•.


Als ze rondgevlogen heeft, zie je soms hoe mager ze is 😞. Dat is haar borstbeentje dat uitsteekt.


Eindelijk een uniek moment kunnen vastleggen! 's Morgens laat Indy zich altijd uitgebreid knuffelen en dat kan wel een uur durenπŸ’—. Foto komt uit een filmpje, vandaar de mindere kwaliteit.
Ik hou zooooooo veel van mijn lief, mooi, fluwelen meisje 😍. En zoals je ziet is het wederzijds.


Ik durf het niet te luid zeggen, maar het lijkt erop dat de blaasklachten voorlopig verdwenen zijn. Hopelijk blijft dat zo. Dan kan ik haar laten inenten met Nobivac want dat had eigenlijk al moeten gebeurd zijn.

Ik neem mijn speelgoed zelf wel 😁.


En zo combineer je 2 speeltjes πŸ‘.


Pf, geen weer om buiten te spelen πŸ˜‘.


Mijn oren zijn weggewaaid 😲!


Goooooood morning πŸ˜„.


Dit vind ik van maandag πŸ˜›.


Ziezo, weer boodschapjes gedaan 😊.


Mag ik wat privacy, ja 😳?


Aan mijn conditie aan het werken πŸ’ͺ.


Alweer een nieuw konijnenkussen 😏.


De 'kip' zit op haar nest. Wellicht paaseitjes aan het maken πŸ˜€.


Wat heb je grote oren 🐰.


Hier laat ze weer een staaltje zien van haar destructieve speelwijze 😎.



En omdat het bijna Pasen is, mijn paasdecoratie voor dit jaar.
Je zou kunnen zeggen dat ik OBD heb, Obsessive Bunny Disorder πŸ˜ƒ.









Mijn nieuwe aanwinsten die ik er nog ergens tussen gefrommeld heb πŸ˜‰.


En mijn paastafel πŸ‡πŸ£.


Natuurlijk moet de hal mee gedecoreerd worden.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten