zondag 22 juli 2018

Aanhoudende hitte en droogte :(


Chica doet een regendans , maar voorlopig weinig resultaat πŸ˜’.


Tante Monique heeft me weer flink verwend. Dank je wel 😘!


Met dit ultrawarme weer hang ik veel 😌.


En hang ik nog wat meer πŸ˜‘.


Of zoek ik de koelte van de ventilator (die ze speciaal voor mij hoog zet zodat ik niet in de tocht lig).


Buiten kreeg ik een katoenen doekje omdat het frisser is dan de grasmat.


Hoewel ik lekker op mijn thermisch tapijtje lig naast de ice pod πŸ˜•.


Alleen 's morgens is het (voorlopig) nog koel en daarom mag ik al om 6u buiten spelen. 
Maar mammie kan het niet laten om mijn losse plukjes uit te trekken 😠.


Mammie, hoe durf je 😳? (wat een verontwaardigd snoetje πŸ˜„)


Jij neemt wat van mij, ik neem wat van jou 😈! (Als ik haar laat doen, hebben mijn sloffen geen zolen meer...)


Buikje en beentjes 😍.


Pas maar op dat je je hoofd niet kwijt raakt zo 😊.


Zie je wel 😲😁!


Sstt, niet zeggen tegen mammie waar ik me verstopt heb πŸ˜‰.


Het enige wat ik haar ooit zie markeren.


Psst, mag ik me achter jou verstoppen πŸ˜—?


Het verschil in gedrag tussen overdag binnen en 's morgens buiten 😊.









We zijn even op vakantie geweest en dit zijn onze foto's.

Eerst gingen we bootje varen 😊.


Toen vond Indy 'a message in a bottle' 😁.


En kijk wat ik op het strand vond πŸ˜‚!


Indy ging surfen, ze is zo sportief πŸ˜„.


En we eindigden met een frisse cocktail op ons terrasje πŸΉπŸ˜ƒ.


Volgende week wordt het zo mogelijk nóg warmer 😟.
Probeer jullie cool te houden 😎! (op internet gevonden, moest hem gewoon delen).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten