zondag 9 december 2018

December: feestmaand

De mooiste maand van het jaar is begonnen en daar is Indy alvast heel blij mee 😊.

Is de Sint al onderweg 😏?


Mijn schoentje staat klaar. Nog even de stevigheid van de schoorsteen testen 😁.


Kijk wat ik in mijn schoentje vond πŸ‘Ÿ!


Deze tunnel hoorde er ook bij (en behoort ondertussen bijna tot het verleden πŸ˜€).



Het is gelukkig niet meer zo koud, ik mag weer buiten spelen πŸ˜ƒ.


Hop πŸ˜„!


Ik heb veel speeltjes gekregen en jij niet, lekker puh πŸ˜›!


Moppie 😍.


Ik begin de dag altijd met yoga 😊.


Konijn of hondje πŸ°πŸΆπŸ˜„?


Mogen we wat privacy ja 😐?


The Christmas Bunny 😍.


Met Indy gaat alles overigens weer normaal. Ik ben zelf niet meer zo rusteloos en het buiten spelen zal vast geholpen hebben.

Chica vindt het maar niks 😁.


Hallo πŸ˜ƒ!


Ik heb een rokje πŸ˜„.


Chica blijft zich af en toe hormonaal gedragen en is nog maar 5 uurtjes per dag wakker. Is het ouderdom en/of dementie? Voor de rest is alles normaal. Moet het ook loslaten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten