zondag 6 januari 2019

Nummer 1

Eerst blog van het nieuwe jaar. Hopelijk is de jaarwisseling rustig en zonder incidenten verlopen. Hier was Indy een klein beetje bang, maar het viel ook goed mee met het vuurwerk.

Ze heeft duidelijk wel teveel gefeest 😵😂.


Op 30 december ben ik nog naar een kerstmarkt geweest en heb ik eindelijk een gingerbreadmanneke gevonden. Indy vindt hem lekker 😋.


Ze is wat chagrijnig hoor omdat ze bijna niet meer naar buiten kan 😕. Ik begrijp haar volkomen...



Hier dacht ze zich goed verstopt te hebben 😄.


Gezellig knagen bij de open haard 😁.


Met een dennenappel smijten (nu weet ik hoe het speelgoed onder de bank en kast enz. belandt... 😑)


Rek... strek... 😊.


Het is nog wat vroeg om sleetje te rijden hoor 😏.


Chica vindt van niet, ze is er wel voor te vinden 😃.


Ze eet de laatste tijd nogal veel grit en maagkiezel, geen idee waarom. Ze blijft zich ook hormonaal gedragen. Ze blijft wel stabiel op 107 g.


Verse andijvie voor ze gaat slapen 😌. Helaas wordt dat almaar vroeger, soms 10u30 à 11u. Ik begrijp er niks van en vind het eigenlijk nog maar weinig levenskwaliteit. Maar zolang ze niet ziek is, laat ik haar maar. Ze wordt 19 dit jaar, ik moet realistisch zijn...


Mijn winterdecoratie, met veel lichtjes en diertjes uiteraard 😀.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten