zondag 20 januari 2019

Winter komt eraan

Brr, wat is het koud 😨! Mag ik je muts en sjaal lenen 😀?


Lekker opwarmen bij de snugglesafe 😊.


Altijd 2x checken of er geen monsters onder je bed zitten ✅


Nu ik binnen moet blijven, krijg ik gelukkig aardig wat knaagmateriaal 😁.




Een konijnenkussen zou mooier geweest zijn, maar oké, deze kan er ook nog mee door 😄.


Mammie is weer naar de action geweest 😉.


Zou ik de sprong wagen 😏?


Mijn wc-tje staat voorlopig in de keuken, zolang ik niet naar buiten mag.


Na zoveel sloopwerk even rusten 😌.


😍😍😍


Vitamientjes en vezeltjes in het winterzonnetje 🌞.


Enkele actiefilmpjes 😃.



Hallo 😃.


Je zou het niet zeggen, maar momenteel slaapt ze 21 uur per dag 😔.


Haar pit is ze nog altijd niet verloren 😜.


Wat ga je koken Chica 😄?


Indy en Chica zijn een weekendje op wintersport geweest 😂.


Net alsof die ene pinguin naar Chica kijkt en bij zichzelf denkt dat ze nog nooit zo een rare pinguin heeft gezien 😂.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten