zondag 3 februari 2019

Eerste maand achter de rug

En wat mij betreft mag de lente beginnen 😉. Sneeuw is best mooi om te zien, maar ik snak toch naar warmer weer. Ik niet alleen, Indy blijft ook maar voor de buitendeur "zeuren" om buiten te mogen. Helaas, nog even geduld 😕.

Daarom ook alleen maar binnenfoto's en niet zoveel. 
Met dit donkere weer zijn de lichtomstandigheden verre van ideaal, zelfs met een goede camera.


Zoveel winterdiertjes en ik mag er niet mee spelen 😞.


Mammie, kom terug slapen, het is geen weer om op te staan 😉.


A hole in one 😄.


Let op de gespreide tenen van haar achterpootje 😀.


Relaxen in een winters waterzonnetje 😌.




Ik was een beetje ongerust hoe ze zich allebei zouden gedragen. Want ik ben elke dag enkele uurtjes van huis omwille van vrijwilligerswerk. Maar het gaat best goed, ze passen zich goed aan. Nu ja, Chica slaapt ook het grootste deel van de dag, dus ze mist me niet.

Chica maakt zich mooi 😍.


Even knuffelen 😊.


Deze tekening kwam ik tegen op facebook. Zegt helemaal hoe ik me voel 😉.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten