zondag 7 juli 2019

Gelukkig wat verkoeling

En daar zijn we blij mee! Indy doet haar best om een stokstaartje te imiteren 😄.





Oh nee, ze heeft nog ongeschonden behang gevonden 😩.


Hoe word ik een pannenkoek 😁?



Ik vind de hooi iglo veel leuker op zijn kant 😊.


Op zaterdag eten we altijd pizza 🍕😋.




Kijk, ik heb een witte gordel. Oh nee, wacht, het is de zon 😀.


Deze houtschijf is uitzonderlijk zacht 😊.


Mammie is de hoezen aan het wassen, reuze interessant zulke veranderingen 😃.


Hoe durf je mijn schoonheidsslaapje te verstoren 😒😄?


*Burp*, pardon 😏.


Gooooooood Morning 😃!


Het is echt waar, ik zit in mammie's hart 💗.


Leuke filmpjes van mijn meisje die de tijd van haar leven heeft buiten 😎.





Een dansje voor groenten 😺.



Ze springt zo gracieus en met zoveel souplesse 😍.



En zou zeker en vast een snelheidsovertreding krijgen 😄.



Lieve Chica, welke boodschap zou je mij brengen...😘?


Mijn liefste mooiste Fluffy, op 3 juli was het alweer 7 jaar geleden dat ik je naar de regenboogbrug moest laten gaan 😞. Gelukkig mocht ik 11 jaar van jou genieten en dat heb ik iedere dag gedaan. Van jouw mooie kleurtjes, lieve bolle toet, gezellige wam; maar vooral jouw ontzettend lief karakter. Je deed niets liever dan knuffelen 💕. Of behang knabbelen, jouw knaagsporen hier in huis zijn nog altijd zichtbaar 😁. 
Hopelijk heb je hierboven fijn gefeest met Snowy en Chica.
Love you my beautiful baby girl, till we meet again 😘.


Tot slot nog een laatste "dosis" kadootjes. Leuk als ze in etappes komen, dan blijf ik genieten 😊.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten