zondag 15 maart 2020

Anti corona

Ja, we komen er niet onderuit. Hoewel ik graag dit onderwerp had willen vermijden, je ontsnapt er gewoon niet aan. 

Dit is wat ik van al die negatieve berichten vind ๐Ÿ˜›.


Goed je handen wassen en je gezicht niet aanraken. Hoe dan ๐Ÿ˜ณ❓




Gelukkig begint het zonnetje warmer te worden en kan ik heerlijk soezen ๐ŸŒž.





Ondertussen zijn we bezig met de paasdecoratie. Je moet wat hรจ, om de tijd te verdrijven ๐Ÿ˜.



Ik zou zweren dat ik ergens een wortel ruik ๐Ÿ˜„.


Always take time to smell the flowers ๐ŸŒท๐ŸŒธ.



Gelukkig mag ik wel nog buiten spelen, zolang ik maar thuis blijf ๐Ÿ˜Š.


Mammie vindt dat de vlinder net dezelfde tekening als de vlek in mijn nekje heeft ๐Ÿ˜.


Dichtbij mammie als ze aan de pc zit ๐Ÿ˜‰.


Je wordt wel sikkeneurig van 'niet buiten komen' hoor ๐Ÿ˜’ .


Dan maar wat paasdecoratie bewonderen ๐Ÿ”๐Ÿฃ๐Ÿฐ๐Ÿ‡.


Als je toch moet thuisblijven: ideaal moment om de kast op te ruimen ๐Ÿ˜„.



Of een vers zootje te maken, ik amuseer me wel ๐Ÿ˜‰.


Mammie was bijna te laat met filmen, zo snel ben ik ๐Ÿ˜ƒ!



Verder laat ik jullie nog genieten van de natuurfoto's die mammie heeft gemaakt ๐Ÿ˜Š.















Geen opmerkingen:

Een reactie posten