zondag 1 maart 2020

Weerkundige lente

Gelukkig is het geen weer voor carnaval, want ik vind mijn outfit maar niks ๐Ÿ˜’.


Da's wat er gebeurt als je niet kunt wachten tot het uit de verpakking is...๐Ÿ˜•


Indy, waar ben je?


Grote knaagwerken gaande ๐Ÿ˜.


Elk weekend wel wind, dan blijf ik lekker binnen luieren ๐Ÿ˜Œ.



Ik heb een grote hooibaal gekregen om een zootje van te maken ๐Ÿ˜„.


Mammie vraagt zich af hoe lang de handvaten zullen leven ๐Ÿ˜‰.


Ik maak me mooi voor het weekend ๐Ÿ˜.


Woehoe, buiten spelen ๐Ÿ˜€!


Ik ga graag op de weegschaal want dan krijg ik een lekker papaya blokje. En ik ben afgevallen ๐Ÿ˜ƒ.


Ik wist echter niet dat ik naar de dierenarts moest ๐Ÿ˜ง. Ik heb weer een manicuurtje en pedicuurtje gekregen. En... alles gaat goed met mijn oogje! Geen wolkjes meer te zien en de vochtmeting gaf 10 aan, prima dus. Mammie moet gewoon verder doen met 2x daags kunsttranen in gel vorm.


Mooi hรจ, een kan met Peter Rabbit erop ๐Ÿ˜.


Ready to attack ๐Ÿ˜.


Verlate verjaardagskadootjes van Tante Monique en Tante Nancy ๐Ÿ˜Š.


En vandaag begint de weerkundige lente ๐ŸŒธ.


Aan de vogeltjes hoor en zie je het ook al.




















En dit was een bijzonder beeld: appelbloesem in de sneeuw.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten