zondag 21 juni 2020

Zomer!

Inderdaad, gisteren is de astronomische zomer begonnen. Laten we hopen dat hij niet té warm zal worden.


Kijk dat fluwelen vachtje toch eens prachtig glanzen 😍.


Het knaagmateriaal gaat er nog steeds vlotjes door 😁.


Al goed dat ze afgeslankt is of ze zou niet in de medium tunnel passen 😂. Ze weegt nu 2.125 kg. En hoewel ze het presteert hier toch karton af te pellen, is het vrij moeilijk en weinig en ze eet het meestal niet op. En ze krijgt hem maar een uurtje per dag.


Woehoe, nieuw speelgoed op mijn terras 😃.


Kijk hoe happy ik ben 😄!


Oh, hallo nieuwe buren 😊.


Hey, een vreemde eend in de bijt 😉.


Rare wezens komen hier voorbij. Ik herken het aan de pompom 😀.


Yum, lekker zo 2 smaakjes 😋!


Nee, ik heb geen sigaar in mijn mondje 😏.


Van eten word je moe 😉.


Wat is mammie van plan met dit ding 😐?


Stik, betrapt 😳!


Niks zo lekker als ontbijt in de buitenlucht en het zonnetje 🌞.


Ik heb het nu al vrij warm. Wat zal het de komende week worden 😓?



Voorlopig is het 's morgens nog fris genoeg om enkele rondjes te lopen. Mammie werd bijna zeeziek 😄.


Omdanks dat ik nog steeds met een blok aan mijn been zit 😉, heb ik toch een rondje rond de vijver hier gehobbeld en weer mooie foto's gemaakt, al zeg ik het zelf 😊: 

En voor het overige sta ik hier op mijn terras de lokale fauna te fotograferen: https://photos.app.goo.gl/w8AE8KQ7JMaDx2X6A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten