zondag 8 november 2020

Véél foto's van Sunny en Cookie!

Zoals ik in de vorige blog al zei, heb ik ontzettend veel foto's van Sunny en Cookie gemaakt. Samen ongeveer 150, veel te veel om hier apart te plaatsen. Dus ik plaats mijn favorieten en daarna de links van de albums waarin je ze allemaal kunt bekijken (wie er tijd en zin voor heeft 😉).

Ik heb zelfs nog geen tijd gehad om hen op mijn website toe te voegen en een nieuwe banner te maken. Komt nog!

Maar belangrijker: ik ben enkele foto's van Indy vergeten te delen. Ik heb een collage gemaakt met haar mooiste geeuwtjes. En de foto met tekst staat bij haar pootafdrukjes. Ik ben nog altijd bezig om foto's uit te zoeken om een filmpje van te maken. Ik mis je nog altijd zo hard, mijn fluwelen meisje 💔😭.



Sunny en Cookie hebben inmiddels het hele salongedeelte (5x5m) en beginnen te wennen.






We zijn best tevreden over de service hier 😋.


Kijk hoe zielig we zijn 😧😄. Nog een weekje geduld en jullie mogen naar de eetkamer.



Dustbunnies 😁.






Hun volledige album van oktober: https://photos.app.goo.gl/P24LGUQJva29uriL9

Sunny is een gevoelig manneke die bij momenten onzeker kan zijn. Dit uit zich in terugtrekken bij mensen, plassen op dekentjes en dominant gedrag naar Cookie (happen). Hij claimt speelgoed en bepaald eten. Hij is niet zo zelfzeker als Cookie maar toch vrij nieuwsgierig. Hij heeft 1x op de zetel geplast, dus voorlopig mag hij er niet meer in. Nu het plassen op dekentjes voorbij is, kan ik het misschien weer proberen. Maar volgend weekend krijgen ze een stuk territorium van 5x5m bij (de eetkamer) en dan hebben ze in totaal 10x5m. Misschien kan dit weer wat territoriale onzekerheden losmaken. Ik ben benieuwd!













De link naar zijn album: https://photos.app.goo.gl/YPSCbrAcozYs9urz6

Cookie heeft duidelijk meer zelfvertrouwen dan Sunny en is een stuk nieuwsgieriger en ondernemender. Wie ooit heeft gezegd dat hangoortjes suffer zijn dan konijntjes met staande oortjes, zou haar in actie moeten zien 😄. Ze trekt er zich ook geen bal van aan als Sunny naar haar hapt, ze loopt wel even weg, maar staat 30 seconden later weer naast hem, girlpower 💪.













De link naar haar album: https://photos.app.goo.gl/wVHenuE9HgCvrY4v6

Tot slot nog een filmpje waarin ze blindedarmkeutels eten en ik per toeval heb kunnen vastleggen hoe Sunny geeuwt 😍.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten